hit counter script



Ordinary day


Väska; Burberry London
Scarf; Emilio Pucci
Mascara; Helena Rubinstein Lash Queen
Läppbalsam; Rosebud
Mobiltelefon; Nokia 7370
Armband; Lee Angel
Nagellack; Essie flirt & Spaghetti Strap
Parfym; Miss cherié dior


4 Responses to “Ordinary day”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh precis sådär ser min drömväska ut! :) Mitt i prick! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Den är översnygg, men då går den lös på matchande pris. Ca 13.000kr för att vara exakt. Buhu.

  3. Anonymous Anonym 

    Väskan var superfin och scarfen blir som pricken över i:et. Sedan måste jag berömma din blogg! Inspirerade verkligen mig till att göra om min egen layout!

  4. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket emma (: Jo visst är väskan vrålsnygg, på gränsen till olagligt.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se