hit counter script



To be or not to be?


.. a rich girl
Hur ska detta sluta? Just nu hoppas jag bara att jag likt Ashley Olsen bär på lika många shoppingkassar vid löning efter sommarjobbet. De ringde igen från platsen jag sökt sommarjobb och talade om att de tydligen bara fanns ett jobb, så jag och någon annan människa som våndas likt mig därute ska in på en "intervju" för att se vem som får jobbet. Åh jisses, hoppas det går vägen för mig nu! Ska då iaf bära my brightest smile. Håll tummarna för på onsdag ska jag in! Har hur som helst backup jobb, dock inte de bästa men jag lämnas inte lottlös eller hemlös efter sommaren.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se