hit counter script



SATC, Bloggmani & Jobb


Somnade till ett avsnitt av SATC och vaknade upp med snus fulla munnen, tydligen tuggat sönder den. Mums.

Det finns väl inget trevligare än att syssla med något man verkligen, verkligen håller av. Min bäbis, bloggen. Im not ashamed to say, det är ett otroligt fenomen. Blogghysterin har kritiserats och kommer fortsätta vara hypad. Jag känner mig verkligen hemma på i blogg-världen eftersom jag har världens bästa bloggar i mina favoriter.

Hade en jätte trevlig dag på sommarjobbet idag. Det händer inte mycket på Göta och Werner men, jag får njuta av min nyinköpta bok Allt för min syster. Alla som besökt Göta och Werner har nog sett deras UNDERBARA trädgård. Jag älskar att den är övervuxen, osymetrisk och mystisk. Den är hur fin som helst. En oas utan dess like.

Anyways, tillbaka till SATC, den här gången utan snusse.

Tjings. .

3 Responses to “SATC, Bloggmani & Jobb”

  1. Anonymous Anonym 

    lycko dig, jag väntar just nu på att första säsongen ska bli klar så jag får trösta mig med vänner medans

  2. Anonymous Anonym 

    Hoppas du hade en bra dag på jobbet idag och att du fått träna på dina engelska-språket-skills, några tyskar var nämligen här idag och frågade efter vägen till museet!!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag satt lugnt och läste min bok medans Anette tog hand om the germans.. sköönt

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se