hit counter script



Min oas



bland buskar, blommor & Bumblebees
Alla bilder fotade av mig

Sommarjobbet är verkligen det ultimata.. Har snart läst ut hela boken. Sitter i trädgården och solar och njuter av Allt för min syster av Jodie Picoult. Den är verkligen genialisk. Jag fick ha min vita klänning idag, för vädret var helt fantastiskt. Skönt med lite sol, fick lite färg tror jag!

Nu ska jag på middag hos R. Känns verkligen som grädden på moset efter som hans mamma är inkapabel att tillaga annat än delikatesser. YUM!


Ciao Bella

9 Responses to “Min oas”

  1. Anonymous Anonym 

    Är den där klänningen från asos? den var iaf supernice o såg skön ut! håller me dom att göta & verner´s trädgård är som en oas, har ju faktiskt själv spenderat en sommar där för typ 2 år sen! :)

  2. Anonymous Anonym 

    ÄLSKAR trädgården, vill ha en liknande själv! Klänning är indeed från ASOS och är hur skön som helst, jätte följsam.

  3. Anonymous Anonym 

    Åh, vilka fina bilder!

  4. Anonymous Anonym 

    Thanks, Älskar min Nikon D50 som gör det hela möjligt.

  5. Anonymous Anonym 

    Vackert! :)

  6. Anonymous Anonym 

    Jag vet, hela trädgården är underbar, to bad man inte ser allt på bilden.. Ska ta fler. Den är gorgeous.

  7. Anonymous Anonym 

    Vafan?! Har du en D50? Fick aldrig tag i en sån för att den var slut i hela europa så fick köpa en eos 350D istället. Ett tag sen du köpte den?

  8. Anonymous Anonym 

    I augusti blev den min :) Den är URBRA!

  9. Anonymous Anonym 

    Har precis läst ut Allt för min syster. Visst är den bra? Jag grinade på slutet..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se