hit counter script



The Bob


Gissa om jag är suugen? Ge mig mod tack!

5 Responses to “The Bob”

  1. Anonymous Anonym 

    GÖR DEET! du kommer inte ångra dig, jag trivs som fisken i vattnen å det är SÅ skönt att inte vakna upp med ett trassel till hår.. skulle du mot för modan ångra dig då vet du ju att det finns löshår att tillgå. Alltså ingen skada skedd!!!

  2. Anonymous Anonym 

    nej efter ett tag vänjer man sig. jag klippte av mitt långa hår som var mitt allt.. o jag trivs. men klart man saknar svallet ibland, men det växer ju ut=)

  3. Anonymous Anonym 

    Jag klippte av mitt hår 10-12 cm tills det blev ungefär så kort som jessicas och så klippte jag en snedlugg. Det var länge sen jag trivdes så bra i en frisyr, det ger helt enkelt hur många stilmöjligheter somhelst. Lockingt, topparna inåt, Nicole Richie-lugg eller helt vanligt rakt. Och det bästa - alla frisyrer är hur snygga somhelst. ritkgit fräscht till höstens polokragar, eftersom håret slutar där kragen börjar.

  4. Anonymous Anonym 

    klart att du vågar! du skulle passa bra i det.

  5. Anonymous Anonym 

    Jag är klippt som Nicole :) Trivs bra i det, första gången jag klippte mig så kändes de faktiskt inte alls smärtsamt! Me liiike it.. kommer nog fortsätta ha det ett tag till :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se