hit counter script



Examen & Festligheter



Dag
& Afton
Vit klänning; Hemmagjord (Lauren Moffatt look-a-like)
Svart klänning; Indiska



Man kan utan att överdriva säga att mina två examens festligheter toppat listorna på både positiva och negativa sätt. Det bästa var nog att jag fick vara med (nästan) alla som jag verkligen tycker om. Det negativa var allt bråk under pojkvännens examensnatt. Hursomhelst gick allt bra i slutändan och Idol-Agnes uppträdande var verkligen proffsigt och lockade stor publik!


6 Responses to “Examen & Festligheter”

  1. Anonymous Anonym 

    Ja såg ju dig igår :>

  2. Anonymous Anonym 

    Joho :D Grattis till studenten :)

  3. Anonymous Anonym 

    tack du :)

  4. Anonymous Anonym 

    Fina känningar, speciellt den du gjort själv. Hur gjorde du?

  5. Anonymous Anonym 

    Fint! :)

  6. Anonymous Anonym 

    Aaaw SÅ söta! Hemmagjord.. varför kan hela världen sy? :/ Jag är stolt bara jag kan sy igen ett trasigt bh-band, skulle aldrig försöka mig på att göra en klänning..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se