hit counter script



Clutch


Vintage clutch!
Gud vilken lycka! Äntligen kan jag bocka av det från vill-ha listan då! Har alltid suktat efter en och nu är den här, i mjukaste skinn. Pysslade dit lite prickiga rosetter för att göra den lite mer "jag"! Wiho.

Köpte 2 mavala's i färgerna 69 Bordeaux & 56 Riga + Peeling ifrån LDB

13 Responses to “Clutch”

  1. Anonymous Anonym 

    Men guuu så fin!!! VILL-HA-BEGÄR!!!

  2. Anonymous Anonym 

    Vilken superfin liten clutch! =)

  3. Anonymous Anonym 

    Hej!

    Du undrade över RSS-flödet för att kunna lägga till din blogg på Modefrossa. Jag mailade han som är ansvarig (mail finns längst ner på sidan) och då la han in min blogg själv, men jag tror att det kan vara det som finns under settings-site feed på blogger, html-adressen alltså. Funkar inte det är det bara att maila, så fixar han som är ansvarig det :)

    Clutchen är superfin dessutom. Lycka till med shopping och bloggande! /M

  4. Anonymous Anonym 

    Hej!

    Du frågade angående RSS till modefrossa.se. Jag är inte helt säker men jag tror att det kan vara html-adressen som finns under settings-site feed i blogger. Jag mailade killen som är ansvarig (mailadressen finns längst ner på sidan), så fixade han det åt mig. Funkar inte det första, är jag säker på att det andra gör det :)

    Jättefin clutch dessutom och lycka till med shopping och bloggande! /M

  5. Anonymous Anonym 

    Snyggt med röda naglar! Brukade köra med rött ofta förr men nu börjar jag använda mörkt lila och det är också jättesnyggt.

  6. Anonymous Anonym 

    Visst är den väl adorable? Love it!
    Röda naglar är HETT! Blekrosa med!

  7. Anonymous Anonym 

    Hej!
    Jag frågade för inte så länge sen om det här var en betal-blogg, då sa du nej. Nu undrar jag bara hur du lyckats göra den så fin. Rosa bakrund, Kiss & Tell "skylten" och hur du lycats få bort raden som brukar vara där uppe. Det brukar stå något med "Search this blog" osv. Är så nyfiken, eftersom jag håller på och försöker skapa en blogg.

    : )

  8. Anonymous Anonym 

    Jag har gjort min egen template, ändrat allting med hjälp av html-koder & trixat i photoshop! Tycker det är så himla roligt och jag är glad att någon uppskattar resultatet! :)

  9. Anonymous Anonym 

    LDB hoppas att det inte är den gröna med oliv?
    den luktar värre än såpa trots att den är ganska okej skulle jag inet använda den igen.

  10. Anonymous Anonym 

    Älskar allt ditt mode, gör att man själv känner sig lite blek. Du får följa på stan någon dag och hjälpa mig med shoppandet!

    kram/Elvira

  11. Anonymous Anonym 

    Det är den :S Men jag använder lux pärlemo dusch efteråt så då luktar man godis :)

  12. Anonymous Anonym 

    Åh, vilken fin.! Vilka bra second hand-fynd du gör hela tiden!

  13. Anonymous Anonym 

    Gud, vilken söt clutch! Vilken 2nd hand hittade du den i ? Vart ligger 2nd hand - butiken, isåfall?

    //R

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se