hit counter script



Vill ha sommar


Sommar sugen..
Jag är trött på det här tråkiga blask vädret. Visst, det klarnar en stund, men just som jag ska lita på solen så smäller den mig på fingarna och ersätts av regn. I kraftfulla skurar dessutom. Tur att godbitar som denna (se bild) muntrar upp en, på en annars ganska gråmulen söndag eftermiddag. Den där Missoni klänningen gör mig ju inte direkt mindre sugen på ett möte med bestående solsken. Har i ren ilska tittat på utlandsresor nu. Kanske blir det en repris för mig och pappa om jag har tur? Alanya, here we come?

2 Responses to “Vill ha sommar”

  1. Anonymous Anonym 

    verkligen fin klänning=)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh den där klänningen är typ UNDERBAR!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se