hit counter script



Sailor Chick


Skepp ó hoj
Oho, tog mig en liten shoppingrunda på stan idag! Investerade i ett par efterlängtade tyg-sailorskor från wedins till det fenomenala priset av 200:- Är inte det ett fynd så säg? Dessutom roffade jag åt mig en svart cardigan och en guldkedja. Har verkligen suktat efter alla tre saker men på sistånde har det varit guldkedjan som varit som mest saknad i min (för att gnälla) lilla garderob. Imorgon ska jag köpa de underbara solisarna jag provat ut. Jag hittade ett par som jag verkligen trivdes i, vilket jag trodde skulle vara omöjligt eftersom alla kändes "fel" på mig.

2 Responses to “Sailor Chick”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh! vart hittade du guldkedjan?!
    ska till stan på torsdag så jag tar gärna emot tips!

  2. Anonymous Anonym 

    På H&M , by divided! som Cicci tipsade om (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se