hit counter script



Måndag


Början på en ny arbetsvecka. Jag har jobbat hela helgen så lite tungt är det väl att veta att man har en 9h lång arbetsdag framför sig. Dessutom är jag ensam idag på service sidan. Kan ju bli.. intressant. Men på tisdag åker jag till stan och shoppar och städar ur lägenheten lite smått, sen kommer hela städpatrullen och lastar alla stora prylar (soffa, matbord, säng etc) på onsdag. Och på torsdag tar Lisa över min mysiga etta. Kommer sakna den om jag ska vara ärlig. Fast efter ett maratonklickande på styleroom.se så inser jag hur mycket man kan göra med en större lägenhet, och jag håller fortfarande tummarna att det ringer snart så vi får oss en fräsch 2:a eller 3:a. Då blir det säkert mycket inrednings, tapet och möbelsnack i den här försummade bloggen.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se