hit counter script



Lägenhet hit och dit


Det är ungefär det enda jag och R pratar om i dagsläget. Jag har ju bott själv ett bra tag eftersom jag studerat på annan ort. Nu har jag flyttat hem igen och även om jag älskar la familia och allt som kommer med att bo hemma hos föräldrarna så vill jag faktiskt bo med karln min. Nu till grejen, vi hittar ingen lägenhet. Det är okej om man bor i Stockholm, men bor man i ett litet samhälle med 2000 innevånare är det inte okej, det ska inte vara brist på något sånär fina lägenheter. Lägenheterna som är lediga är i hus som stått tomma i en herrans massa år och ser ut att vara redo för rivning. Nu måste det hända nått snarast.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se