hit counter script



Student 08


Lisa och jag efter champagnefrukosten..
Det sjöngs, det skrattades, det kramades och vi sa tillslut hej då. Jag är inte längre studerande, men inte heller arbetssökande. Arbete har jag, men det där med att jag inte längre är studerande är en mening som inte riktigt ligger bra i munnen. Jag har ju varit studerande så länge nu, helt plötsligt är det bara slut. Eller, högskola finns ju alltid men det är knappast samma sak. Studentkvällen var en kväll att minnas iaf. Jag blev pissnödig och hittade en helt förträfflig buske att utföra mina behov i. Pojkvännen skakade på huvudet och försökte avråda, men en vilja av stål är inget man kan prata bort. Efter ett par sekunders hukande i busken kände jag ett högst obehagligt svidande som liksom spred sig över the behind. Brännässlor. Min röv svällde upp, jag såg ut som Kim Kardashian. Men lika glad för det var jag.. SPMJ3, ni fattas mig!

2 Responses to “Student 08”

  1. Anonymous Anonym 

    GRATTIS hörru! :D

  2. Anonymous Anonym 

    Ja det känns konstigt menmen man får se det från den positiva sidan. Inga mer läxor, eller OH-papper. ;) På ett tag i alla fall.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se