hit counter script



Måndag sega måndag..


Har hunnit vara i Umeå en sväng under helgen. Hittade ett par skor som jag inte kommer kunna släppa på ett bra tag. Blev för snål, så dom fick stå kvar på hyllan. Men fina var dom. Har jobbat också. När jag tänker efter har jag jobbat varje helg, om inte hela helgen så iaf nån dag under helgen sen jag började. Fast sparar man till något så är det bara att bita ihop. Den där Viewtyn hägrar som aldrig förr då min telefon verkar bli gradvis sämre. Den har nog insett att det är nedräkning till en ny. Sop Nokia.

1 Responses to “Måndag sega måndag..”

  1. Anonymous Anonym 

    Min viewty har just åkt in på lagning för andra gången, det är då typiskt! Separationsångest på hugget.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se