hit counter script



Tant med sting


Handlade lite på Ica och vid smöret satt en skröpplig tant på minst 90bast i en rullstol. Med henne hade hon en ung tjej som hjälpte henne handla. Tjejen plockar upp ett smörpaket och 90 taggaren börjar viftar med armarna och skriker "Nej förfan, lätt ska det vara" sagt och gjort tar tjejen upp ett lätt och lagom paket smör och lägger i tantens knä. "Tänk att jag äter lätt och lagom, och ändå är jag så fet.."

När jag ska betala är det samma tant framför mig i kassan. "Ett ciggpaket ska jag ha också.." Den unga tjejen frågar om det inte är dags att sluta röka snart. Då blir tanten vild igen "Jag har fan rökt varje dag sen jag visste vad en cigg var, och jag är äldst på hemmet.. Cigg ska jag ha"

Vilken stjärna..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se