hit counter script



Heavenly Heather


Det är nått visst med Heather (Americas next top model) som bara gör att man vill att hon ska klara sig. Hon kämpar med så mycket, och de andra älskar att gotta sig i hennes osäkerhet. Typiskt tjejer att hacka på någon det går bra för. Jag hejar på henne iallafall. Hon har "det" . Vem hejar du på?

9 Responses to “Heavenly Heather”

  1. Anonymous Anonym 

    tycker faktiskt inte att hon är särskilt snygg men jag älskar klänningen som hon har på sig på bilden.

    kramar

  2. Anonymous Anonym 

    Hon är så himla vacker! Hejjar också på henne faktiskt :)

    Trevlig helg..!

  3. Anonymous Anonym 

    Tycker också Heather!

  4. Anonymous Anonym 

    Jag tycker Jenah är riktigt cool och duktig!

  5. Anonymous Anonym 

    ja jag gillar också henne,
    har inte sett alla avsnitt men hon verkar bra!

  6. Blogger anna 

    Ja, jag gillar också Heather, men jag hejar på Chantal.. Attans också att jag skulle läsa i seventeen vem som vann :(.. Nu är det inte lika spännande att titta.

  7. Anonymous Anonym 

    jag hejjar lätt på henne också! :D

  8. Anonymous Anonym 

    Synd att hon åkte ut ! :'(

  9. Anonymous Anonym 

    hon är duktig! men jag tycker nog mest om Jenah :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se