hit counter script



Askungen


Jag blir sjukt deppad. Hur lätt är det att ta sig till Stockholm bara sådär? Hur dyrt är det inte? Jag vill också komma på mingel och partaj, och jag blir jätteglad över varenda lite inbjudan jag lyckats få. Men varför kan det inte ordnas ett veckorevyn mingel i Norrland Ebba? Jag kan åka 20mil, kanske till och med 30mil - men Stockholm, jag är för fattig. Ni kan få sälja min goodiebag och köpa mig en flygbiljett. Jag klarar mig utan lyxiga krämer och nagellack i regnbågens alla färger, bara jag får vara med en enda gång. Vad vore inte en bal på slottet?

Mvh
Hon som ville, men inte kunde.
Ha så kul allihopa!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se