hit counter script



Idag!


Idag:
Idag klargjorde en klasskamrat att jag är en jolt i människoform. Speedad och allmänt galen. Äsch det kan jag ta. Jag är rätt vild som person. Inte pryd och "för fin för att våga släppa loss" som vissa kan vara. Jag trivs. Anyhuu, så kämpade jag mig genom skoldagen och klarade mig hem med livet i behåll. Sen kvartade jag på soffan tills det blev middagsdags.

Later:
Imorgon är det klassfest, för tjejerna iaf. Hoppas det blir så kul som jag tror det kommer bli. Vi ska ha ett såkallat "dildoparty" då det kommer en tjej och visar upp diverse sexleksaker. Kan nog bli en rätt spårad fest kan jag tänka mig. Sen blir det troligtvis utgång, om jag orkar.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se