hit counter script



Sudda bort din sura min


{Bild: Lundlund.com * fotograf: Marcus Ohlsson}
1) Jag är inte en bitter människa, tvärt om. Alla har vi dock dåliga dagar. När jag har en sån dag fokuserar jag på att göra dagen bra igen. Alex och Calles nya blogg brukar kirra det fint.
2) En skål hallon sorbet (eller tio) en pojkvän som tycker du är bäst i världen, en jävligt bra serie, 2L coca-cola och skitdagen faller i glömska.
3) En kompis som är bra på att ljuga. För vem fan vill höra sanningen när man varit en riktig jubel idiot och gjort nått dumt. Polaren bör ha bra pokerface och fälla kommentarer så som "Du kunde inte gjort det på något annat sätt, ärligt" Eller "Det där misstaget har jag gjort miljontals gånger"


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se