hit counter script



Bildfrossa


Nån tycker det är kul med bilder i bloggen, så här kommer en jag tycker ser lite kul ut. Det har spekulerats i om jag kissar på golvet men det gör jag faktiskt inte - jag är rumsren. Jag knäpper på mig Lisas fina monki skor. Det är ett jävla dagsjobb kan jag lova, men snygga är dom! Förresten, nån som är frisör som vill ta sig an ett projekt? Snart snubblar jag på skatboet.

4 Responses to “Bildfrossa”

  1. Anonymous Anonym 

    Men gud vad fint hår du har! underbart! :)

  2. Anonymous Anonym 

    åh, älskar de där skorna alltså! fan, att jag aldrig köpte dem. ditt hår är helt underbart förresten! :D

  3. Blogger Sanna 

    jisses om jag kunde ha sånt där hår i mig själv skulle jag tacka gudarna där uppe!

  4. Blogger Madelen 

    Johanna: Just nu är det extremt slitet och FÖR långt. Ska boka klipptid så fort jag har kapital.

    Alma: Dom är svinsnygga! Tack så mycket :)

    Sanna: Äsch vafan, fuskhår bjuder ju på variation iaf. Man kan varva kort och långt. Jag är stuck med det här, det är för långt för att man ska kunna göra nått kul med det.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se