hit counter script



Sommar..


{bild: lundlund.com} {fotograf: Camilla Åkrans}

*******************
1. Nära och kära
Nu i sommar tar jag studenten, och flyttar jag tillbaka till det lilla samhället jag bodde i förrut så kommer jag inte träffa mina vänner från skolan lika ofta. Så jag hoppas att vi kommer umgås mycket under sommaren. Min pojkvän R, familjen och andra som får mig att må bra ska jag se till att spendera så mycket tid med som möjligt också.

2. En varm sommar
Ifall man inte har kosing nog att ta sig till varmare breddgrader skulle det uppskattas om vi fick en riktigt fin sommar. Inte sådär regnig och tråkig som den svenska sommaren kan vara.

3. Sommarjobb
Så man har råd att partaja och allt annat man gör under sommaren. Kanske så att man kan tjäna ihop till en resa utomlands eller pengar till möbler ifall jag och R bestämmer oss för att flytta ihop. Det kostar ju en del. Fast sommarjobb är nog redan fixat så det känns bra!

4. En resa
Behöver inte nödvändigtvis gå utomlands, man kan ju resa inom Sverige också. Festivaler skulle man kanske satsa på i sommar? Bila i Sverige kanske är en hit? Kom gärna med tips.

5. En fin lägenhet
Om jag flyttar hem igen så kommer jag ju måsta lämna min urfina lägenhet här i stan. Så då hoppas jag att jag och R kan flytta till en fin lägenhet tillsammans istället. Gärna lite större än de 27 kvadrat jag och en herrans massa kläder trängs i nu.

2 Responses to “Sommar..”

  1. Anonymous Anonym 

    Kul med studenten och ang restips inom Sverige så går Where The Action Is av staplen i Stockholm i mitten av Juni. Det är en riktigt stor konsert med band som Foo Fighters, The hives, Hellacopters, shara Hotnights och många fler. Den ska jag i alla fall spana in ;D

  2. Anonymous Anonym 

    Peace & Love i Borlänge! har varit där i tre år på raken och det blir bara bättre.

    23-28 juni. Kent, Håkan hellström och massa annat bra. Bästa festivalen. Sköna folk och grymt bra stämning. Och alltid bra band.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se