hit counter script



Mr Right..


När jag läser en tidning, en tjejtidning eller vad man nu vill kalla det så bläddrar jag förbi alla sidor under kategorin "hitta din drömprins". Jag har ju redan kille, och att köpa en tidning för att senare inse att 20 sidor av 50 är "Så raggar du rätt" eller "Här hittar du honom" gör mig helt vimmelkantig. Man ska ändra på hur man är, man ska klä sig på ett visst sätt. Man ska lite diskret smyga åt killen sitt nummer. Oh my lord. Jag vill ha en tidning utan sånt tjaffs. Visst, finns säkert brudar som lusläser, studerar och för anteckningar. Men hur många gör det egentligen? För när du står öga mot öga med HONOM - så faller sig nog allt rätt naturligt och då är nog tipsen i en tidning det sista man tänker på, man är ju bara sig själv. Eller drar du fram anteckningsblocket och går efter punktlista?

1 Responses to “Mr Right..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har också tänkt på det där. Speciellt nu när jag träffat en på internet som jag gillar och bytt nummer med. Är det verkligen så viktigt att spela svårflörtad om man verkligen gillar personen? Ska jag t.ex inte skicka ett sms om jag vill snacka med honom på msn osv, bara för att man inte ska vara FÖR på?

    Det man kan konstatera är att man blir osäker på hur man ska bete sig när man läser sånna tidningar. :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se