hit counter script



On the upside..


Det är faktiskt rätt skönt att bo själv ibland också. Måste peppa mig själv med lite. Okey, det som är rätt skönt med att bo själv är for example; jag får bestämma temperatur i lägenheten. Jag trivs när det är snuskigt varmt. Vill kunna sitta i ett linne och shorts. Jag får dessutom både se tv samtidigt som jag sitter vid datorn, gärna zappandes som en crazy lady mellan 5:an, 3:an och MTV - med typ 10 hemsidor i olika flikar. Jag får laga och äta mat jag själv gillar. Har lite konstiga saker som bara jag verkar tycka om. Så det är skönt, mitt kök - mina regler. En annan bra sak är att jag får ha mina kläder vart jag vill. Har en klädställning mitt i smeten. Så, det är bra saker med att bo själv. Skulle fortfarande uppskatta min att ha min karl här. Det är nästan värt att frysa ihjäl i lägenheten, se på bilprogram och äta hans favorit, korv och mackisar 4dgr i veckan. Kärlek går faktiskt före allt ovanstående. Och sist men inte minst - Grattis till körkortet älskling. Du är bäst.

1 Responses to “On the upside..”

  1. Anonymous Anonym 

    Det låter som att du klarar dig rätt bra på egen hand ändå ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se