hit counter script



Att vara älskad..


Rossi
Ibland känns allt riktigt ruttet. Sen kommer man in genom dörren och möts av världens lyckligaste varelse. Som tycker man är det bästa som finns i hela världen. Även om sminket rinner, svetten lackar, det är hål i de nya strumpbyxorna så tålamodet är helt slut. Nu ligger han och vilar huvudet mot mina fötter och jag vet att han älskar mig, no mather what. Våran lilla vovve. Världens mest älskvärda yrväder. Döpt efter Valentino Rossi himself. Vad vore världen utan dig?

2 Responses to “Att vara älskad..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har också en vovve och jag håller med dig, det finns inget bättre än att bli mött av en sådan överlycklig varelse när man kommer hem :)
    Söt bild btw..

  2. Anonymous Anonym 

    M blev lika glad av att se K hos Morfar idag. Det saknades bara en svans så hade vi alla varit övertygad om att han var en hund!
    Ruff är ju också världens goaste. Vill också se vad du shoppat i Sthlm.// Evelina

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se