hit counter script



Årets blåstjärt


Jag är förlamad från midjan. Skulle bära hem världshistoriens tyngsta matkassar, och benen vek sig i den isiga trappan ner till lägenheten. Jag kommer få "blåstjärt". Kan inte sitta ner. Där satt jag helt hjälplös - med bananer, nudelpaket och en och annan mjölkliter över hela jävla trappen och så kommer en granne och säger "Se där.. Det är halkigt där nere". Nej men tror du verkligen det gubbe lilla? Fyfan vad det suger att bo själv ibland. Nu ska jag läsa på tjuvlyssnat.se - jag måste få skratta lite i denna misär.

Uppd:
Nu ska världens ärligaste och härligaste Hockeyfru lägga ner bloggandet också. Nej, nej neeej!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se