hit counter script



Onsdag


Now:
Vaknade av en smäll. Och en till smäll. Och en till. Dom bygger nått utanför min lägenhet. Oh how lovely. Jag som hade tänkt sova ut idag. Not gonna happen. Så det var bara att stiga upp och göra sig i ordning. Nog om det. Har ni julstämning? Jag tror faktiskt jag börjar känna av den lite. Ska bli så skönt att få komma hem och bara njuta av julen.

Later:
Engelska C avslutning. Hoppas jag får tillbaka min uppsats. Blir lite kul att se vad han tyckte om den. Sen ska jag gå hem och kasta ihop nått ätbart för ikväll ska jag på julkonsert. Min kompis E ska ju uppträda och det vill jag inte missa för allt i världen.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se