hit counter script



Hon lever..


Blev en lång paus, har inte riktigt känt suget att blogga. Det är bara poff väck. Imorgon drar jag och en kompis till Stockholm och shoppar så då lär man väl bli lite inspirerad hoppas jag. Med mig har jag lillebrors GPS telefon. Tyvärr fattar jag inte ett smack så vi lär väl bli mer vilse med den än utan, but we'll give it a try. Ska ta med mig min feta kamera så bilder kanske kommer upp sen. Ett par norrlänningar lost in translation i stora staden är väl bra underhållning? Ses i huvudstaden perhaps?

Kram Madde

2 Responses to “Hon lever..”

  1. Anonymous Anonym 

    Välkommen tillbaka! Hoppas ni får det trevligt i Stockholm. Ha det gott// Evelina

  2. Blogger Emma 

    Haha dumma jag, hittade din blogg just före jul, och har sedan dess tittat in dagligen för att finna att du återvänt, men icket sa nicke! När jag däremot missar att kika, har du skrivit en hel radda, skall bli intressant att läsa.

    Lev och må!
    /Emma

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se