hit counter script



Why I like Backstage pics?


Ingen stelhet, massa personlighet. Ett virrvarr av make-up artister, skor, kläder och modeller. Helt plötsligt känns inte allt lika seriöst längre. Visst, man känner nästan att pulsen går upp bara av att se bilder på backstageområdet. Det stressas säkert enormt mycket. Men det blir liksom så himla härlig blandning. Som en karamellpåse med alla favoriter på ett och samma ställe. Det är galet. Jag gillar galet. Dessutom får man se tygerna röra på sig. Inte bara hänga på en kropp med ett uttryckslöst ansikte. Jag gillar visningarna också. Men backstagebilderna ligger mig varmast om hjärtat. Min inspiration. Vad föredrar du? Backstage, visningar eller en härlig kombo?

2 Responses to “Why I like Backstage pics?”

  1. Anonymous Anonym 

    härligt och inspirerande inlägg.. en härlig kombi röstar jag på :)

  2. Anonymous Anonym 

    håller verkligen med dig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se