hit counter script



Designer Tailoring


Jag har börjat fundera på balklänning. Jag har så många ideér så jag kan inte tänka mig att jag kommer att snubbla den över i nån affär. Den är inte vidare "svår" men väldigt jag. Aja, hur som helst kanske det blir att sy den själv, med mycket hjälp förståss. Och det är pågrund av det jag fascineras lite av Bill Blass och de andra som formger och syr så underbara kläder. Jag vill också kunna förverkliga min vision av min klänning. En handgjord skapelse som man själv skissat upp och tagit fram. Jag vet att inte designern själv sitter och syr 5000 ex av en klänning. Men fortfarande. Kreativiteten och förmågan att få det att se så himla bra ut. Otroligt.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se