hit counter script



Min kompis


Min kompis har flyttat så långt bort att inte ens fan själv hittar dit. Tyckte det var långt mellan oss innan, men nu har hon gjort mig upprörd och ökat avståndet ytterligare. Jag tycker givetvis om henne ändå. Jag menar, hon är den enda som man kan prata om allt med och till 100% veta att det alltid kommer att stanna där. Varför? Jo för hon ser ingen nytta och inget nöje i att föra min värdelösa information vidare. Hon är en bra vän. När jag ringde henne ikväll och frågade om hon skaffat några nya vänner så fick jag till svar "Det bor en kille här som är Schizofren. Han ser så mycket the office att han tror att han är med där" Det är sånna stunder jag verkligen vill ha mer tid att prata med henne. Typ ett par hundra år. Hon är så jävla bra den där Musslan.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se