hit counter script



Fyll på tack!


Just nu skulle jag vilja fylla på min klädställning med lite saker man inte köper varje dag. Det känns inte vidare kul att köpa vita baslinnen men, det behövs ju?

1. Massa varma oversizeade cardigans skulle vara najs. Den här är riktigt fin. Jag har faktiskt en favorit i lila men skulle gärna äga ett par stycken till i olika färger. Finns riktigt snygga och tjocka second hand. Rätt typ av cardigans.

2. Heltäckande strumpbyxor i olika förger. Roliga och färgglada och tråkigare i svart, vitt och grått. Visserligen har jag redan köpt tre par men fler ska det bli. Det är roligt att kunna matcha med strumpbyxor. Dessutom känns dom förvånansvärt varma?

3. Baslinnen i olika färger att dra kjolen över. Jag skulle vilja ha lite roligare nyanser. Senapsgult och plommonlila. Tycker om kjolar väldigt mycket och börjar ha ett par stycken nu. Har någon nått tips på billiga linnen i bra kvalla? Inte genomskinliga.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se