hit counter script



Beauty Items


Känns inte direkt som att man har råd att slänga ut några massiva summor på skönhetsartiklar. Men let's say att det nu var möjligt. Då skulle jag vilja prova följande.

1. YSL Touch Eclat - Pennconcealer i guld. Har bara hört bra saker om den här concealern. Att min concealer tagit slut gör mig ju inte direkt mindre sugen på den här. Har hittat den till ett riktigt bra pris dessutom. En dag, en dag.

2. Cliniques 3-stegs produkter - Samma sak här, har bara hört bra grejer om kitet. Men här svider det rejält i plånkan för en fattig student som jag. Shit pommes, kostar ju en förmögenhet.

3. Dior Show - Storsäljare och storfavorit för många. Vill utreda om den blir en favorit även för mig. Så den skulle jag vilja prova. Sägs göra underverk för alla sorters fransar.

4. Smashbox O-Glow - Sägs vara en liten mirakelprodukt. Ett rouge på tub som smälter samman med din egen hudton och skapar en för dig perfekt nyans. Låter ju rätt najs?

1 Responses to “Beauty Items”

  1. Blogger anna 

    Har hört på reklamen att man kan testa cliniques 3-stegs produkter för bara 95:- ... Har inte kollat upp det närmare, men det kanske kan vara något?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se