hit counter script



Happyface


3 saker som gör mig riktigt glad just nu!

1. Min pojkvän. Bryr mig inte ett skit om folk tycker man inte ska nämna pojkvänner i bloggen. Vänta ni bara tills ni hittar the one. Då får ni se hur svårt det är att låta bli. Han är guld. världens roligaste. Puss

2. Tid med vännerna har jag längtat efter. Alla har så himla mycket att göra hela tiden. Men nu till veckan ska jag både ut och käka middag och fika med mina kompisar. Jag gillare!

3. Bra filmer som ger en bra ursäkt att få stanna inne och slippa höstrusket. Typ KnockedUp som vi såg igår. Haha, svinkul! Mer filmer till folket! Komedier helst.

3 Responses to “Happyface”

  1. Anonymous Anonym 

    vilket folk tycker att man inte ska nämna sin pojkvän i sin blogg? har aldrig hört det menmen...det får ju alla göra som vill det.

  2. Blogger Madelen 

    Läste att en tjej var så himla less "allt gullande kring pojkvänner" och tyckte minsan att man inte behövde skriva om sina pojkar.

    Tycker som du. Det är upp till var och en :)

  3. Anonymous Anonym 

    vad töntigt av henne!! klart man ska skriva om dem som ligger en varmt om hjärtat!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se