hit counter script



10 Things I like


1. Stora maffiga väskor i accentfärger
2. Min karl! Han är ovärderlig
3. Min rosa Creative Zen full med gó musik
4. Catching up with old friends
5. Stora ringar, min gröna från H&M är najs
6. Halsdukar i accentfärger
7. Hit med 50st Vaniljlattés tack!
8. Höstmodet är najs
9. Min nya bloggdesign är rätt fin
10. Photoshop my darling

3 Responses to “10 Things I like”

  1. Anonymous Anonym 

    du, den där väskan skulle jag inte tacka nej till!

  2. Anonymous Anonym 

    vilken härlig lista, förstår dig på många punkter.. lite soligt dock att din karl hamnade på andra plats efter väskor.. hihi ;)

  3. Blogger Madelen 

    Listan är bara numrerad för att få det till 10, inte mer än så. Han är alltid nummer 1! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se