hit counter script



Midnattsbegär


Som sagt, lite midnattsbegär kl. 00.05!

1. Skyhöga träkilklackar - Tydligen finns det riktigt fina på Topshop. Får helt enkelt pallra mig dig under Stockholmsvistelsen och se efter. Dom är ju så sjukt snygga.
2. Partyklänningar - De ska vara korta, inte för mycket och helst superglansiga. Väldigt besatt av glans just nu. På allt utom leggings. (you know, latexleggingsen) Hawt!
3. XXL örhängen - Införskaffade det i våras redan men nu känns det ännu snyggare! Bling är snyggt igen? Trodde jag aldrig. Speciellt i after-beach sammanhand. Grr.
4. Korallfärgat lack - Har mitt sen förra sommaren, en gnutta kvar men det är iaf något. Hade gärna sett Chanels Le Vernis bland mina lack!

4 Responses to “Midnattsbegär”

  1. Anonymous Anonym 

    .. bara jag som märkte hur HÅRIGT benet med skon var? ;) haha!

  2. Blogger Madelen 

    Jag har alltid tyckt jag har relativt bra syn. Men inte SÅ bra. Tycker hon ser superlen ut. And if not.. Så är det väl inte omänskligt med hår på benen.

  3. Anonymous Anonym 

    Jag håller md dig helt och hållet. Träkilklackar känns nästan som ett måste.

  4. Anonymous Anonym 

    åh, igår såg jag ett par skitsnygga skor på dinsko samfaktiskt var ruggigt lika de på bilden! ett tips bara :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se