hit counter script



boknörd


Sitter hos R nu. Han ligger i sängen och läser nån Clive Cussler bok och jag sitter här och surfar. Vi har olika sätt att koppla av helt enkelt. Men jag ska snart inleda min bokläsar karriär. När vi åker utomlands ska jag läsa böcker så det står härliga till. Eller, jag ska minst hinna läsa en iaf. Det ska väl till och med en nybörjare som jag hinna med? På 2 veckor hinner man väl läsa lite?

1 Responses to “boknörd”

  1. Anonymous Anonym 

    Tack för att du kommenterade i min blogg. Din var en av mina favoritbloggar men så försvann alla mina favoriter på datorn så då hade jag ju inte länken längre men nu har jag mycket att ta igen i din blogg :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se