hit counter script



Juli favoriter



Juli, Juli, underbara Juli. Varför kan du inte kirra fram lite sol åt oss? Det här är iaf vad som faller mig i smaken denna månad. Mina Juli favoriter helt enkelt. Inte mer komplicerat än så. På bilden i mitten ser ni en söt dam med världens finaste Oscar de la Renta klänning, snygg bränna och kritvita naglar. Juli inspiration helt klart!

1. Jesus sandaler - Snygga, sköna och lättmatchade. Jag gillar dom och måste hitta mig ett schysst par innan vi åker utomlands. De är ju så himla fina till jeans shorts.
2. Rosa & Vitt nagellack - Delicious stuff. Vitt gör att även den blekaste hand ser brunbränd ut. Det tackar väl ingen nej till? Och rosa är inte mycket sämre. Snyggt som attan helt enkelt.
3. Mönstrade klänningar - Många sånna ska med utomlands tack! Hoppas att jag hittar ett gäng bussiga klänningar till rimligt pris. Mönster är roligt att vila ögat på.
4. Hermes H armband - Orange skönhet som etsat sig fast i hjärnan. Så snyggt med en färgklick mitt i en bunt av armband i olika mörka nyanser av guld eller trä.
5. Söta vida kjolar - Kan man aldrig få för många av. Jag vill ha en gräddvit vid kjol med spetsdetaljer nertill. Det är drömkjolen det. The search continues.
6. Min Marc Jacobs kasse - Beachbagen nr1 i sommar. Den är så snygg, stor och fullkomligt, fullkomligt underbar. Ett av mina bästa köp utan tvekan.

1 Responses to “Juli favoriter”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har beställt ett armband i orange från glitzy.se :) Orange är så snyggt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se