hit counter script



Magazine Magic


"Det är inte alltid som det ser ut" Modevärlden är inget undantag, men det vet väl alla redan om. Doutzen Kroes är en av världens vackraste kvinnor ur min synpunkt och behöver enligt mig ingen retuschering. Men jag tänkte bara visa hur man kan jobba bort våra skavanker (we all have 'em) med programmet photoshop. Jag valde att retuschera en bild på söta Doutzen, ta bort lite och släta ut lite. Onödigt, men nyttigt att se hur man kan fixa och trixa med hjälp av en dator. Vi pekar i modetidningar och häpnas över modellernas/kändisarnas felfria ansikten och cellulitbefriade lår. Det här tog mig inte ens en halv minut att fixa till. Jag tog bort hennes linjer runt munnen och hennes söta skrattrynkor vid ögonen. Slätade ut hennes hy och gjorde den jämnare. Totalt jävla onödigt, men you get the picture?

1 Responses to “Magazine Magic”

  1. Anonymous Anonym 

    Under en halv minut?! Vad använder du för underbart verktyg på photoshop?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se