hit counter script



Planning..


Nu har jag klottrat min filofax full med nödvändiga saker att minnas inför Stockholmsresan. Har skrivigt ner allt jag "behöver" och alla ställen jag vill hinna om på. Nu gäller det bara att hitta dit sen så har jag mitt på det torra. Men har du nått tips, nått ställe man inte får missa. Släng in en kommentar! Plz.

2 Responses to “Planning..”

  1. Anonymous Anonym 

    Gud vad kul med shopping i staden med stort S! :) Jag antar att du har större koll än mig på butikerna men Urban Outfitters är ju ett måste! PK-huset har bra butiker och Acne butiken där inne är värt ett besök. Nya SOUK gallerian är guld. Bästa H&M´et är fortfarande det på hamngatan men ett nytt stort hittar du på drottninggatan mitt emot det "vanliga". SOLO på norrmalmstorg har mycket fina märkeskläder. Glöm inte fika på Java på hornsgatan om ni hamnar på söder, där brukar även Rar extraknäcka ibland ;)Ha nu det bäst!

  2. Blogger Madelen 

    Lite koll har jag, men det är som sagt ytterst lite. Tack så himla mycket för dina tips :) Grymt värdefulla! Jag hoppas att allt går som planerat och med det menar jag att jag kan byta ut min existerande garderob med massa nya fynd :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se