hit counter script



DAYUM!


Now we're talking! Det här är nått för mig. Jag går verkligen efter bigger is better när det kommer till väskor. Den här väskan från Marc by Marc Jacobs är fullkomligt underbar. Storleken, färgen, designen - everything. Kolla bara?! Begär, begär, begäär.

4 Responses to “DAYUM!”

  1. Anonymous Anonym 

    Det var den finaste väska jag sett på länge. Vilken dröm!

  2. Anonymous Anonym 

    Underbar! Jag köpte faktiskt också just en Marc by Marc väska i den färgen (inte samma modell dock...) och den är bäst, jag älskar den!
    När du åker till Stockholm, glöm inte att ta en sväng in på NK, det är mitt favoritställe att klämma på Mar väskor...
    Och just det, Åhlens har rea på en heö del finfina Missoni och Pucci scarfs, alltid kul att spana in :)

    Hoppas du får en toppenresa med bättre väder än det är nu...
    ;)

  3. Blogger Madelen 

    Alexandra: Råsnygg! Inget snack om saken :)

    Danni: Najs, hoppas du är nöjd med ditt köp (som om du inte skulle vara det) Shietz tack för scarf tipsen! Great!

  4. Anonymous Anonym 

    Åh jisses vilken väska! gaah!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se