hit counter script



Streetstyle!


Skriver senare..

3 Responses to “Streetstyle!”

  1. Anonymous Anonym 

    vaddå "skriver sen"?. inläggen förlorar sin mening om du bara lägger upp en bild mest för att, typ visa att du är aktiv men inte pallar/hinner skriva.

  2. Blogger Madelen 

    Tjena du glada Julia!

    Ja alla som jobbar med photoshop vet att det tar en stund att GÖRA ett kollage. Och om man vill göra ett snyggt kollage tar det ännu längre. Dessutom är det mycket i skolan. Kommer hem, sätter mig i PS - gör ett kollage. Klockan blir 24.00 och jag måste sova. Så jag brukar lägga upp kollaget om jag hunnit klart det.

    Önskar jag hade mer tid, tyvärr har ett dygn bara 24h. Det här är ju min blogg, ingen är tvingad att "orka" med att vänta på det jag skriver. Som sagt. Tight om tid nu.

  3. Anonymous Anonym 

    Den röda Balenciaga väskan är otroligt snygg !

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se