hit counter script



Ain't no sexyback here!


Jag har min dusch utanför min lägenhetsdörr. Kort och gott måste jag låsa upp en dörr utanför lägenhetsdörren när jag ska duscha. Min lägenhet ligger också bredvid lägenhetens tvättstuga - vilket i SIN tur innebär att det är full rulle här utanför på dagarna (och nätterna, hrmpf) Idag var jag så skabbig som en människa kan vara och jag var helt enkelt tvungen att ta en snabbdusch. En tant hade spenderat typ 3h utanför lägenhetsdörren så jag hade inte en chans att smyga ut i handuken. När tillfälle tillslut gavs och tanten smäller i dörren och går ut tar jag mitt guldläge och springer så fort benen bär mot duschen. Helt out of the blue slår benen undan under mig och jag gör en salto 360 spinn uppe i luften och landar flat på min rygg/svanskota. Tanten hade skurat och jag kom i 250 barfota endast iförd handduk. Bra Madelen. Jag är blå, jag har ont. Jag är sur.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se