hit counter script



School Stuff by Mulberry


1. Mulberry Bayswater - Drömväskan som i mina ögon är helt perfekt. Ju mer jag funderar desto klarare blir det. Den blir det. Snygg, stilren, klassisk och slits snyggt. Skulle passa så bra till vardagen också. Rymmer massa skolpapper och klarar utan problem A4-block. Hörde att den håller galant för en laptop? Vilket inte heller låter helt fel. En dag, en dag.

2. Anteckningsblock - Bra, bra, bra att ha. Ett kladdblock att bara klåttra ner i farten för att sedan sålla ut det viktiga och skriva ner det i filofaxen. När man sitter och lyssnar på ett tal eller tar anteckningar till ett prov blir det ofta korta meningar (osammanhängande i mitt fall) och det kan vara bra att få skriva huller om buller och hur som helst.

3. Filofax - Grymt underskattad. Alla borde ha en för att kunna lägga upp en vardagsplan. Det har hjälpt mig grymt mycket. Från att ha noll koll till rätt bra koll. Nu vet jag när jag är ledig, när jag ska göra ditt och datt och det är himla skönt.

1 Responses to “School Stuff by Mulberry”

  1. Anonymous Anonym 

    Bayswater är perfekt! Köpte min för cirka två år sedan och jag har använt den nästan varje dag. Och precis som du säger blir den bara snyggare och man får dessutom plats med allt. Enda minuset är att den är ganska tung att bära på! Rekommenderar den ändå :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se