hit counter script



Sommarkänslor


Hur härligt är det inte att cykla i solsken, nästan så det bränner en i ryggen. Med Lasse Lindh i öronen. Jag gillar läget. Idag har det varit superfint väder här i Skellefteå och jag hoppas verkligen att det håller i sig ett bra tag till. Nu ska jag städa, för ikväll blir det tv-kväll hemma hos mig. Före det ska vi fika på Waynes. Vaniljlatté - behöver jag säga mer? En rolig kväll med andra ord.

1 Responses to “Sommarkänslor”

  1. Blogger sandra 

    Låter ju superbra! Här i södra Sverige (blekinge) har vi också haft jättefint väder, 30 grader i skuggan. Sommaren är på väg, äntligen!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se