hit counter script



Norrlandsguld


Dags att ta nya tag efter helgens bravader. I lördags blev det utgång med vännerna. Vi började starkt med grillat till brunch, sen bar det av. Verkligen. Hade hur roligt som helst. Hemmaplan är nog det roligaste som finns när man umgås med rätt sorts människor. Ni är guld - Norrlands guld för att vara exakt. Blir nog inte att sitta uppe så länge till. Ska ju med bussen kl 05.40 till skolan. Sen shoppa med min härliga moster. För jag har håltimmar mellan 09.30 och 15.00. Ska passa på att hämta ut mitt fin fina skärparmband från Cocoo.se också. Ska nog ha med mig min Nikon till stan i veckan. Då kanske jag bjussar på några najsa bilder i bloggen i veckan.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se