hit counter script



Stubinen har brunnit..


Bloggerhelp är nu utnämnt till världshistoriens mest ohjälpsamma ledning - någonsin. De reffererar till en hjälpgrupp med människor lika okunniga som hjälpsamma. Visst finns det säkert folk som kan, men villiga att hjälpa? Tydligen inte. Jag går upp i atomer. Kommentatorsfunktionen fungerar inte pågrund av min "pimpade" template. Den är inte original, därför kan inte nya blogger (som dom hänvisade att man skulle byta till av 10.000 skäl) hantera mina kommentarer. Tack mina vänner i bloggerledningen för att ni nämnde i "help" sektionen att det kan bli ett problem när man flyttar sin blogg. Den enda hjälp nån kan ge är att jag lägger in en extra länk under mitt inlägg som skapar en vidarelänk till ett nytt kommentatorsfält. Mitt gamla lämnas kvar. Jag vill få mitt original kommentatorssystem att fungera, jag vill inte ha nån liten extra länk över min ordinarie "skriv din kommentar ruta". Antar att ni kan fortsätta nå mig på mailen; pixiebacteria@hotmail.com however är jag så förbannad så vidare sugen på att blogga är jag inte för tillfället. Ska försöka få kontakt med någon hjälpsam själ på "google help group" även om de helst bara surfar runt och samtalar kring andra värdsliga ämnen. Nya blogger är inget du med blogspot adress ska byta till om du har en special template med andra ord. Mark my words.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se