hit counter script



I love getting pampered..


Imorgon ska jag på min sminkkurs på Make Up Store. Känns riktigt spännande - hoppas jag lär mig något vettigt. Skönast blir ju givet att få bli bortskämd. Får ju välja smink för kurspriset också, 500kr plus ett gåvokort på 100kr och sen VR kupongen på det. Chill! Jag ska få hjälp med en vardagsmake då jag - uppenbarligen använder mig av det mer än partyvarianten. Här är iaf 3 saker jag ska fråga om:


Hur målar jag brynen så de passar min ansiktsform på bästa möjliga sätt? Brynen är nämnligen ett problemområde då jag föddes med fjösiga och skitbångstyriga bryn. Hoppas jag får tips om hur jag får dem snygga. De ultimata måsvingarna liksom, typ, kanske.. inte går.

Hur man får till den perfekta basen - med minst möjliga jobb då. Går det? Är den perfekta basen en myt? Jag ska fråga, och jag nöjer mig inte med ett "Med övning..." nej, jag har noll tålamod. Kanske har de en great produkt som gör allt lent och gemma-isch? Nej.. troligtvis inte. Men fråga ska jag.

Rouget ska sitta vart på mig? Jag har aldrig varit en pärla på det där med rouge. Hitta äpplet säger dom - men hur i självaste F ska man hitta sitt äpple när man har typ ett.. päron? Aja, jag får väl se om tjejen som sminkar har något svar på det med. Smink är inte min starka sida.

Etiketter: ,


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se