hit counter script



Bedtime!


Som sagt, får aldrig nån beautysleep. Snygg som bara den är den gräddvita a-linjeformade klänningen som bland annat Eleonore från ytligheterbloggen landat! Hoppas till gudarna den kommer till min stad! Den var med i ett nummer av VR i sommras och jag tänkte direkt på klänningen Ashley Olsen burit, klänningen med capital K! Men det spelar inte såå himla stor roll om den inte kommer, eftersom jag fått ett perfekt erbjudande av min fellow bloggerska som nyss flyttat ifrån Norrland till Stockholm. Hon erbjöd sig så hjälteaktigt att kolla efter den där hängselkjolen that got away. Halelulja moment! Tack Sanna!

Hoppas att mitt supersöta berlocksmycke från åsahjärtaniklas kommer imorgon.
Tänk vilket kap, rea och allt! Hoppas, hoppas att jag hittar ett avi i brevlådan imorrn!

5 Responses to “Bedtime!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har spanat in precis samma klänning, men så vitt jag vet har den inte nått Skellefteå än iaf. Så det är bara att fortsätta hoppas. :)

  2. Anonymous Anonym 

    Så lite så! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Åh, vill ha den så himla, himla, himla mycket. Den gräddvita klänningen och Eleonors (Ytligheter)grå långärmade klänning har jag spanat på hur länge som helst nu. Men jag tror de kommer från Trend? Och Ebba-klänningen, as well, tycker den är supersöt, men har läst lite här och var att den är väldigt sticksig .. Men den kommer väl från Trend också?

  4. Anonymous Anonym 

    Funderar på att beställa hem klänningar och oversized t-shirts från ASOS. Någon erfarenhet om det är normala i storleken???

  5. Anonymous Anonym 

    Funderar på att beställa hem klänningar och oversized t-shirts från ASOS. Någon erfarenhet om det är normala i storleken???

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se