hit counter script



Lila accessoarer


Jag är såå himla sugen på ett par MJ stövlar, men de lila stövlarna var verkligen LILA! coola, men jätte lila. Fortfarande sugen. Så, ska jag köpa de lila eller bara skippa det? hm.. Resten av accessoarerna kommer från Essie, halsduken ifrån Burberry, börsen från MJ och armbandet från Asos.

9 Responses to “Lila accessoarer”

  1. Anonymous Anonym 

    Köp dem vetja! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Måste fråga vilket program du andvänder till detta? Photpshop?

  3. Anonymous Anonym 

    RE Julia: Jag är såå himla sugen, men svarta hade varit de ultimata, letar för FULLT!Det är abra att fråga på om vad som helst :) Använder mig av photoshop cs 9.0

  4. Anonymous Anonym 

    Stövlarna var tuffa!

  5. Anonymous Anonym 

    RE Estelle: I know, men dom är såå.. lila, ångest att inte de svarta fanns kvar.

  6. Anonymous Anonym 

    Ah, okej. Jag har 0,7 och jag fattar inte så mycket av den! Tack iallafall!

  7. Anonymous Anonym 

    Det kommer med tiden (och enormt mycket knep och knåp) :)

  8. Anonymous Anonym 

    ja, stövlarna ligger risigt till. =)

  9. Anonymous Anonym 

    kolla på ebay efter stövlarna! hörde att det fanns svarta där..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se