hit counter script



Random..


Det här är anledningen varför jag tycker Nicole är såå himla ball! Straight forward och allmänt crazy. Det gör ju inte saken sämre att hon är en stilikon deluxe? Haha, så himla kung!

5 Responses to “Random..”

  1. Anonymous Anonym 

    hon är skön hon!

  2. Anonymous Anonym 

    och där är anledningen till varför jag inte tycker om henne. oförskämd och rakt på liksom :P

  3. Anonymous Anonym 

    Hahah, vilket klipp! Längtar tills hon blir riktig mamma, stora tablåer... :P

  4. Anonymous Anonym 

    Har du sett att du är med i dagens nummer av Smålandsposten (lokaltidning är i växjö), med din blogg? Om inte kan jag mejla över ett foto, skriv bara till moamoamoa_@hotmail.com

  5. Anonymous Anonym 

    Åh det har jag verkligen inte sett, herregud är det good or bad news? Har mejlat dig nu så svara fort som attan! Tack för att du sa nått, annars hade jag aldrig fått reda på det, du är en ÄNGEL!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se