hit counter script



Kiss&Tell i Smålandsposten!


Kiss&Tell i Smålandsposten, Awsome! Fick reda på att jag varit med i dagens nummer av Smålandsposten genom en kommentar här i bloggen (Tack Moa) och blev självklart super nyfiken på vad som stog på. Sökte rätt på Smålandspostens hemsida och visst fanns jag där! Tillsammans med Ytligheter, Cizzi, och Krimskrams. Min och Cizzis blogg fanns även printscreenade på bild! Urkul! Synd bara att jag inte fick reda på det förns än nu men, ah well! Superkul att bli uppmärksammad för mitt hårda (men skojiga) slit. Vill ha ett ex av tidningen soo bad! Anyways, blev jätteglad. Mammsen och Pappsen med!

9 Responses to “Kiss&Tell i Smålandsposten!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh så roligt!
    Kram!

  2. Anonymous Anonym 

    Åh tack så himla mycket :)
    Kram

  3. Anonymous Anonym 

    hihi =)

  4. Anonymous Anonym 

    Grattis ! :)

  5. Anonymous Anonym 

    Så roligt :-) Grattis!

  6. Anonymous Anonym 

    Jag vet, superkul!
    Tack så mycket :)

  7. Anonymous Anonym 

    Maila smålandsposten (arkiv@smp.se) och lämna namn, adress och i vilket nummer artikeln var med, om du vet det, så lär de säkerligen skicka dig ett exemplar.

  8. Anonymous Anonym 

    grattis!

  9. Anonymous Anonym 

    Vad kul! :) du är SÅ duktig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se